søndag 28. mars 2010

GODKJENT


Nå som jeg har fått sy-dilla,
sa mamma at hun måtte komme på inspeksjon.
Det gjorde hun igår... Hun inspiserte sømmer- for det skal jo tross alt være like fint på innsiden som på utsiden.
Og siden mamma har gått på husflidskolen, så får man stole på det hun sier.
( Jeg har jo tross alt ikke gått på sykurs en gang, selv om jeg fikk det i eksamensgave:)) 
Jeg har i grunn alltid likt å sy, og fått lov å låne mammas symaskin da jeg var mindre- var jo bare eksperimenteringssying da- men jeg fikk hvertfall lov, og det har nok vært med på at jeg også synes det er gøy ennå... 
 Nå er jeg så heldig at jeg kan la symaskinen stå fremme hele tiden, ( har et eget rom til den:)) det er også med på at jeg synes det er gøy, slippe å rydde vekk hele tiden!
Så mamma ga meg GODKJENT! og da kan jeg bare fortsette å sy...
(så kan jo det være en snill tante kommer og lærer meg litt mer i sommer? hun er nemlig skredder:))



Bildene er fra mine nye stoffer kjøpt på S&S, forrige helg!
( igår sydde jeg tre kjoler og to bukser- det var gøy! Vent så får du også se!)



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails