lørdag 9. februar 2013

3 6 5


 365 dagers prosjektet.
Prosjekt -Hanne skal lære seg å strikke. For det må man jo liksom kunne. 
Så jeg kjøpte fineste garnet på nøstebarn. Silkeull i en nydelig farge, muldvarp. Jeg skulle strikke frem og tilbake, som er det letteste man kan gjøre. 150 masker, frem og tilbake, så lenge man har garn...To svære nøster senere, og 364 dager etter start, da ble det ferdig. Litt lei ble jeg på slutten av den strikkingen- Så en fin heklekant ble avslutningen rundt teppet.
Desverre er det litt for lite til at jeg kan bruke det selv, men gu for et deilig teppe det ble- og jeg har strikket det helt- HELT selv! :)

og for ordens skyld, har jeg altså ikke strikket i 365 dager i strekk. Har blitt en helg her og der, en påske og noen kvelder i en ferie, 
og ellers innimellom når man fikk ånden over seg.




10 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Gratulerer med ferdig teppe;) Verdens (iallefall et av verdens)lekreste garn du har strikket i;) Hva blir neste strikkeprosjekt?
    Vi har vært på tur i sol og bitende kulde. Litt godt;)
    Ønsker deg en fin lørdag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Det ble nydelig!!
    Kos deg i fine skjørtet!! ;)
    Håper vi snart sees og.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Så flink du er da!! Du har jo ihvertfall blitt ferdig :) Jeg begynte på en genser for sikkert 7 år siden, fortsatt har jeg kun kommet 2-3 cm på vei.. Tror aldri det blir noen genser gitt..

    Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  4. Så utrulig nydelig teppet blei og det er verdt arbeidet absolutt,herlig farge!du og du så godt å være ferdig!!
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nydelig teppe - og jammen er du flink!

    Happy helg!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Så fint og så så gøy at du har laget det selv ♥
    Flink du er!! :)

    SvarSlett
  7. FIIINT, også så herlig farge da! ♥
    Klem til deg, flinke du :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer du vant på mitt gavedryss, gå inn på bloggen og se :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  9. Hei:)
    Tusen takk for kooselig kommentar hos meg!
    Så fin header du har fått:)
    Korleis går det med kjøkkenet?? Så spent på resultatet!
    Flink er du å stikker og greier, sånt burde jo eg også kunne, men tolmodigheten min strekk ikkje til.

    Hadde vore veldig kjekt å treffes ein dag!

    klem:)

    SvarSlett
  10. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å være med. :-)

    Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails