fredag 19. oktober 2012

kjøkkenplanlegging


 ( underveis bilder, tatt for en måned siden)

Det er virkelig en arbeidsplass i leiligheten min nå. Det er kaos i alle rom, og kjøkken fra ikea står stablet i brune kartonger, klar til å monteres, så snart vegger, tak og gulv er klart der det skal settes opp. Jeg har valgt Lidingø i offwhite fra ikea. Et veldig fint kjøkken synes jeg. Det blir eik benkeplate, og Lindsdal håndtak. Kjøkkenet er ikke veldig stort, ca 240x310. Derfor må man utnytte plassen så godt man kan. Jeg gleder meg mest til å stå ved vinduet og bake, for i kjelleren er allerede en splitter ny kitchen aid flyttet inn :)

FIIIIN FREDAG til FIIIINE LESERE:)

7 kommentarer:

  1. WOW! Så lekkert det blir!! Gleder meg til å komme og se:)

    Er du i Alvøen i åpningstiden på søndag? Kanskje jeg endelig skal tutle meg ut... Vi har en turavtale kl 12 med vofsen og mammaen hennes, men kanskje etterpå?

    God helg!

    SvarSlett
  2. Uhuuu, dette kommer til og bli så bra!
    Så gøy med slike prosjekter altså:)
    Tipper du kooooser deg med planlegging av ditt og datt for tiden ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Fantastisk. Tenk så bra det blir. Jeg har også vindu ved en laang benkeplate her vi har flyttet inn. Kjenner bakelysten kommer sigende.

    Titt innom meg for en rosa gi-bort hvis du vil.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  4. Så spennende dette er,gleder meg sån til å sjå resultatet hos deg:)det blir så flott!
    Ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Som jeg gleder meg til å se leiligheten din når den blir ferdig, den kommer til å bli kjempefin. Det kjøkkenet du har valgt er lekkert og kommer til å passe godt hos deg og til stilen din :-)

    Ha en fin søndag snuppa!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Ellemel
    I love your is very different other blog.
    congratulation

    Angelica

    SvarSlett
  7. ååå! Flashback til laange timar på IKEA:)

    Kjøkkenet ser kjempe koselig og fint ut:)
    Lidingø er utrulig fint, det er så nøytralt, men samtidig ser det veldig bra ut.

    Gler meg sånn til å sjå - god klem:)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails