søndag 20. mai 2012

marshmallows?



Det er kjedelig og ha bursdag sent på året, og være novemberbarn. Da kan man ikke ønske seg sånne fine sommerting for eksempel. Som denne bøttegrillen. Den ønsker jeg meg.
Tenk og sitte ute i en hage med denne på bordet, og grille marshmallows!
Det hadde vært koselig det. 
Men man kan jo ønske, og drømme litt :)
Hviiiiiit fin bøttegrill på ønskelisten fra Eva Solo!


I mellomtiden får man dra på grillings hos fine venner :) 
Perfekt grillevær og solskinn i vente hele uken, helt herlig jo!


6 kommentarer:

  1. Den er kjempefin og praktisk!

    Kos deg ute i sol i dag :)

    Vicky

    SvarSlett
  2. Absolutt noe å ønske seg!
    Her er det straksmiddag! Mamsen som steller i stand!! :)

    Ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  3. Den er såååå fin:)
    I dag er det sommer her hos oss - helt fantastisk:)
    Ryddet hagen og spist is ♥

    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  4. Jepp, det er aller best å være junibarn:-)
    Kjempefin grillbøtte!

    SvarSlett
  5. Oj, den böttegrillen så fin og praktisk ut! Den vil jeg også önske meg :)

    Ha en fortsatt fin söndag!

    SvarSlett
  6. Den der grillen er så fin! Jeg satt og så på den på nettet i går, men vi har jo en (stygg) gassgrill, så slikt trenger ikke vi. Men fin er den. Bra at noen bergensere sier tog om 17. mai-toget også, hihi!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails