lørdag 17. mars 2012

mitt favoritt...

post signature 
Nips! Jeg vil vel ikke kalle det noe nips.... for det synes jeg ikke det er! Men denne juletrepynten har jeg hatt fremme, siden jeg kjøpe den for to år siden... Synes bare den er så søt. og den får bytte mellom ulike hedersplasser, alt etter når jeg rydder og ordner. Da må jo ting få ny plass:) Gyngehesten er fra Lene Bjerre, og kjøpt julen 2010, min variant er blank. 2011 varianten var mer matt... den synes jeg ikke var like fin som min...



Her står den på et stjerneformet lysfat, med tine K lyseglass og hvite roser, min favoritt for tiden!


Ellers så synes jeg ikke at jeg har så mye nips.... bare nødvendigheter... men min mor hadde vel sagt noe annet... :)


Ønsker deg en F A N T A S T I S K helg:)


3 kommentarer:

  1. Veldig søt!!

    Jeg lurer og på hva jeg skal delta med i utfordringen.. Føler ikke jeg har noe nips.. Hehe

    Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  2. Så skjønn den var:)
    Herlig på stjernebrettet ♥
    Ha en fortsatt fin helg!!

    SvarSlett
  3. Nips og nødvendigheter går hånd i hånd:)
    Kooselig hest, skjønner godt at den får stå framme heile året.

    Klem M

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails