søndag 30. oktober 2011

vinterstid


Det var rart og våkne, også var klokken en time mindre enn man egentlig tenkte... Iphonen skrudde seg en time tilbake selv, mens andre klokker må man stille riktig inn. En time lengre helg idag, og mørkt ute allerede i firetiden.....
Nå blir det masse lys inne fremover, 
og det er bare to uker igjen til det er lov med jul for min del:)
koseligste årstiden! Lysfat fra kremmerhuset med fine Tine K lyseglass, sølvlysestake og kronestake fra sartor.

Håper alle koser seg litt ekstra denne timen vi får idag:)

12 kommentarer:

  1. En deilig tid ja ♥
    Elsker at det blir mørkere om kvelden, da blir det mer lys og så synes støv og møkkete vinduer og gulv mindre, hihi;)

    Kjempefint lysfat ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Veldig koselig hos deg med så fine lykter og lys på bordet.

    Leser at du har iphone. Anbefaler en app som heter Instagram. Gi meg en lyd om du får deg den og har lyst til å følge meg! ;)

    Jeg nyter en ekstra time helg! I kveld får jeg besøk av en venninne. Vurderer å bake ett eller annet.. ;)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så fiiint! Levende lys er virkelig stemning! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Nydelig stemningsbilde! Huff, tiden kommer til å rase fra meg, tror jeg. Men i år begynner jeg å pynte tidlig (det sier jeg hvert år), så får vi håpe jeg er ferdig til julaften ;) En god kveld ønskes deg!

    SvarSlett
  5. Det er en deilig tid vi går inn i nå... hvertfall for oss innegriser :) Tihi!

    Nydelig lysfat :) Herlig med telys altså.
    klemklem

    SvarSlett
  6. Koselig! :)

    Nyt kvelden. Det gjør vi. Lillegull sover allerede.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  7. Koselig stemning på bildet. Har dessverre ikke fått brukt den timen til noe nyttig, men neste helg skal jeg ta den igjen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  8. Nydelig lysfat hos deg. Jeg elsker lysglassene fra Tine K, de gir så utrolig nydelig lys. Må nok ønske meg etpar sånne til jul :-) Her ble den ekstra timen utnyttet til det fulle med spinningtime og skogtur!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  9. ja det var rart, litt deilig og, men dumt at det blir fortere mørkt...

    SvarSlett
  10. Så koselig!
    Ja, det er en deilig tid vi går inn i nå!
    Guttene sovnet på et blunk i kveld så de merket hvertfall den ekstra timen :)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  11. Så koselig bilde..Virkelig stemningsfullt!

    Ønsker deg en fin fin ukestart
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  12. ja nå er det bare å kjøre på med masse lys inn..og snart jul....triste dager har vi hatt i Oslo i det siste, så grått og trist.:))

    ha en lys (lys ) kveld.:))

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails