mandag 28. mars 2011

min første

jakke!
Var egentlig bare noe jeg skulle prøve meg på, da jeg hadde noe restestoff liggende.
Har alltid sett for meg at jakke er vanskelig å få til, men igrunn så var det ikke så dumt å sy!
 så jeg er gentlig litt stolt over meg elv som fikk det til på første forsøk- også synes jeg den ble veldig søt også!

Jakken er sydd med lyseblå knapper, og pyntebånd med blå stjerner på snorer og lommer.


Jakken er en av to, og sydd i størrelse 80, trodde jeg. Men jakken passer til en to åring, så jakken som var ment for Håkon på 8 mndr, blir heller lagt ut for salg på epla min!


ønsker alle en god ukestart:)


13 kommentarer:

  1. Den var kjempe fin:) Flink du er:)

    W

    SvarSlett
  2. Knallfin, med veldig søte detaljer!

    Ha en fin kveld:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. herlig jakke ja!!kan det meste du!!
    har en velfortjent award til deg på bloggen min!!!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Kjempefin. Den første, men sikkert ikke den siste. Du er flink.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Nydelig jakke!
    Flink er du!! :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Herlig ble den :)
    Lette litt etter et mønster på jakke i helgen jeg også.
    Lurer på om jeg snart skal prøve meg på jakke til snuppa.

    SvarSlett
  7. Kjempe fin!
    Koselig at du er med på giveaway'en min! Klutene har jeg heklet selv ja :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Flott jakke!!!

    Ser for meg en litem med joggesko løpe rundt i jakken din, velkommen vår!!!

    Ha en fin dag videre!!
    klem

    SvarSlett
  9. Du er så flink! DU skulle åpnet egen butikk og sydd på heltid :-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Ååååå så fin!! Nydelig var den!!

    SvarSlett
  11. Kjempefin!
    Så flink du er;)
    Jeg har og veldig lyst til og lære meg og sy litt barneklær;))

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails