torsdag 3. februar 2011

mer kirsebær!


Denne gangen i form av en award:) denne awarden har jeg fått tidligere, men tar gledelig imot! Er så kjekt å bli tenkt på av andre bloggvenner der ute!
Mona Christin som jeg har fått den av, er en herlig jente som skriver mange fine innlegg og er flink til å beøsk andre og legge igjen koselige kommentarer- det setter hvertfall jeg stor pris på!


Med denne awarden skal jeg fortelle om 3 ting jeg liker.
Jeg liker å ha system i rotet
Jeg liker å få, og å gå på besøk
Jeg liker å være sammen med tantebarna mine <3

Siden jeg har fått den før, velger jeg og ikke gi den videre denne gangen!




2 kommentarer:

  1. Hei.

    Takk for hyggelig omtale. Det var søtt av deg. Helt greit å ikke gi den videre. Har også fått den før, men jeg syntes du fortjente den.

    Klem Mona C

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails