mandag 17. januar 2011

Hva? ingen sol?



Er tilbake i Bergen, til snø, slaps, is og ruskevær! Her er det ingen sol og sommer. Ikke noe bikinivær og hvertfall ikke noe grønt ute!
En uke i solen, har vært vedlig deilig... Men fort gikk det!


Desverre gikk kameraet i stykker, tror jeg, på tur... Det har bestemt seg for å bare ta bilder når det vil, og ikke når jeg finner noe riktig pent og ta bilde av..klarer ikke fokuser, og bildene blir uskarpe. så ny reparasjon igjen... kjedelig altså! Og desverre 2, så klarer jeg ikke laste bilder over på macen.. Så den må også på reparasjon! Så nå sitter jeg her på gamle pc'en, som går fryktelig treigt!
hurra!...


Fin kveld til deg- nå skal jeg på bloggtur- se hva dere skjønne har skrevet om den siste uka!


7 kommentarer:

  1. Så HERLIG med sommer og sol :)
    Skjønner hva du mener ang kamera :/
    Objektivet mitt bestemte seg plutselig for å ikke funeke mer, så må på rep.det også!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!
    Velkommen tilbake til det kalde nord :) Jeg håper du har hatt en fin tur og at du har fått ladet batteriene..

    Så synd med kameraet og pc - rart hvor handikappet man føler seg :-) håper det meste ordner seg.

    Godt å ha deg tilbake.
    Klem

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake!
    Kjekt med en tur til syden på denne årstiden:)
    Du har sikkert hatt det supert sammen med familien og er klar for hverdagen igjen, eller???
    Synd med kameraet ditt. Håper det lar seg ordne:)))

    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake!!

    Håper kamera lar seg fixe.. Deilig og komme hjem brun og fin på denne tiden hvor vi andre er blåhvite ;)

    Ha en skjønn uke..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem! Her er lite varme og sol...Men det kommer vel, om noen måneder!

    SvarSlett
  6. Hei.

    Dårlig med sol i dette langstrakte land for tiden. Vel, vi hadde solgløtt i går for ordens skyld.

    Skulle hatt sydentemp her hele året. Det hadde vært noe.

    Velkommen hjem.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Å, det må ha vore herleg med litt sol på kroppen! Her får vi sola igjen 2.februar, hurra!! Hadde gjort seg med litt sydenvarme og:)
    Klem:)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails