torsdag 7. oktober 2010

ut med ilse?


Høst er regnevær- masse regnevær!
Eller... Her i Bergen regner det hele året!
Det kan regne i 90 dager i strekk... det har det gjort i bergen et år
- krever gode klær og tett fottøy.


Jeg fikk Ilse Jacobsen støvler av mamma til 24 års dagen- da var jeg blitt stor nok til å synes at støvler var "kult" ;) Desverre har de alltid vært litt store, og jeg er smal i leggen i tillegg- så jeg svømmer litt i mine. Nå har mamma og blitt stor nok til å ville ha støvler- og siden hun har større føtter enn meg, får hun mine, og jeg kjøper nye. 
Men hva velger jeg nå... en runde til med Ilse? eller  skal jeg prøve ut Hunter støvlene?



Og hvilken farge velger man?
Ilse støvlene mine er svarte... og passer jo til nesten alt! skal jeg velge noe nytt denne gangen?
Så mange valg!

Hva ville du valgt?

(Alle bildene er lånt)

post signature

10 kommentarer:

  1. Støvler er kult!!
    Jeg har svarte Ilse med rød lisser - kjempe fine. Men ønsker meg også et par lave. Synes de lange kan bli litt tunge å gå med i lengden :)
    Lykke til med valget!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så koselig at du deltar på Giwe Away hos meg. Jeg er glad du fant meg, så jeg fant deg. Bloggen din var så koselig at jeg definitivt kommer til å komme igjen :-)


    Jeg er veldig glad i støvler, synes Hunter sine svarte er så tøffe.

    Får håpe du legger ut hvilket valg du tar til slutt :-)

    Ønsker deg en riktig fin høstdag!

    SvarSlett
  3. Neimen kjære deg....det er ikke noe å lure på!Bor man på vestlandet må man ha mer enn et par støvler...så ta et av hver du *lol*
    Jeg har Ilse jeg også...kjempefine men ikke noe å gå på lang tur i synes jeg...i tillegg er de veldig glatte!!!! Jeg skal ha meg hunter med slangemønster...rålekre,men synes også sølv og rosa hunter er nyyydelig! I tillegg har jeg Holcher i grått med litt bling bling....råååfine!!!
    Kjempegøy at det har blitt så mange støvler å velge i etterhvert...blir nesten et luksusproblem:)
    Lykke til med valget :)
    tove

    SvarSlett
  4. Jeg har nettopp kjøpt Hunter støvler, men siden jeg ikke har de slankeste leggene syntes jeg de ble litt i smaleste laget. Også er foten ganske smal. Men de er mye lettere enn Ilse sine. Venninner som har begge deler syntes Ilse er gode når det er kaldt, mens Hunter lettere og behageligere å ha på. Men er jo dyre da! Jeg kjøpte på nettet og sparte 500 kr, men nå skal mine på finn.no siden de ble litt små.

    SvarSlett
  5. Ikke velg hunter...Jeg er kjempe missfornøyd....DE blir helt vite ettersom gummien på skoene tørker inn. Jeg har brukt mine en 5-6 ganger og de ser ikke ut...Har prøvd alt etter råd fra butikken på lagunen, men ingenting fungerer...Nei aldri mer hunter sier jeg...Neste gang er det ilse på meg:)

    SvarSlett
  6. Eg har svarte Ilse i høg variant. Fekk dei til jul ifjor av mannen! Og eg digger dei. Nesten sånn at eg vil det skal regne..hehe ;)
    Men det er jo kjekt med farge og då:)
    Lykke til med valget;)
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Hei hei
    Siden jeg har lest bloggen din lenge, tenkte jeg det var på tide å slenge inn en kommentar:) Selv har jeg Ilse Jackobsen støvler. Dette er typisk by støvler. De er gode og varme, men kan være litt tunge og veldig glatte å gå på tur i skog og mark med. Hunter støvlene er litt lettere og ikke så glatte, dermed perfekt til tur. Så det kommer jo ann på hva du skal bruke de til:) Men jeg har også hørt om at mange klager på at hunter støvlene får hvitt belegg på seg.

    Så over til fargene. SORTE:P Hvite er også veldig fint, men upraktisk?

    SvarSlett
  8. Hei du! Har svarte Ilse, og blir ikke lei. De passer til alt, holder seg fine og er gode å gå i. Litt varme på sommeren, men da skal vi jo ikke trene støvler ;o) God helg! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  9. Jeg har Ilse og elsker dem! Varme, gode og fine! Har nok ikke gått i skogen med dem, på hytta bruker jeg turkisgrønne Viking -helt topp det også :)
    Synes Hunter sine er fine også, men kjenner ikke til dem!
    Lykke til med valget!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  10. Jeg ønmsker meg Ilse-støvler selv ; men har veldig lyst på de brune.. også ett par lave sorte! Har også hørt at Hunter er smalere, og at de er kaldere.
    Lykke til med valget !! Kan kke huske at valg av støvler noen gang har vært ett luksusproblem ; men det er det jammen meg blitt! Sååå mye digg å velge i !!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails