onsdag 15. september 2010

bye bye Høsten


vel.. jeg liker høsten! det er en veldig koselig årstid..
Men om vel en uke... da drar jeg til hvite kilomterlange strender, med krystallklart vann- i Afrika! 


Det skal bli så utrolig deilig! og jeg gleder meg enormt! Aldri vært utenfor Europa- og selv om dette er et typisk "sydenland", så er det jo fortsatt i Afrika- med en helt annen kultur enn i Europa!


Nå er det bare til å glede seg! 
ikveld går turen til Ikea- det er jo kjekt det og ;)

( bildene er lånt- mine egne får du se om et par uker:))

post signature

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for søte smekker som kom i posten!
    Så spennende med tur - hvor skal dere? Egypt?

    SvarSlett
  2. Så deilig!!
    Vi drar til "varmere strøk" om noen få dager - blir deilig, selv om jeg er enig med deg at høsten er en fin tid. Skader ikke med litt sommer likevel :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig!!
    Deilig med sol og varme, så blir ikke vinteren såååååå lang.
    Hvor skal dere?
    Satser på at du blogger litt slik at vi får se hvordan dere har det.

    God Ikea tur!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Ååååå, så herleg med sol og varme. Heldiggrisen!:))
    Også IKEA i tillegg;)
    Kos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Fant du noe fint på Ikea? Gleder meg til å se. Du er heldig som har kort vei dit.

    Flotte sydenbilder. Hvor skal dere?

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. det glemte jeg visst å skrive ja!

    Turen går til Tunisia! Det er vel ikke akkurat det man tenker på som afrika! men for meg er det stas!:) hehe- utenfor Europa, endelig!

    ble ikke så mye med hjem fra ikea- men kommer nok et blogginnlegg imorgen:)

    SvarSlett
  7. Åååååååh! Så digg med tur til sol og varme! Heldigvis ikke så altfor lenge til vi skal heller =)

    Enig i at Tunisia kanskje ikke akkurat er et typisk "Afrika-land", men det har nå iallefall kamelene og den sterke solen ;)

    *Klem*

    SvarSlett
  8. Åhh som det høres deilig ut. En forlengelse av sommeren!

    Kos deg masse og NYYYYYT!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails