mandag 24. mai 2010

AWARD!

Jeg har fått Award hos Natalie! Hun synes jeg har en gøy og inspirererende blogg! Ditto Natalie :)


Man skal skrive 7 interessante fakta om seg selv og sende den videre til 7 andre bloggere.
Så da prøver vi...

1. Jeg tåler ikke skalldyr
2. Jeg kjeder meg sjelden
3. Jeg har vært babysvømmingsinstruktør siden 2004!
4. Jeg bruker tjue minutt med bil til jobben, hvis det ikke er kø!
5: jeg har tatt grunnfag i pedagogikk
6.Jeg synger mye
7. Jeg har en bedroller under senga, som bare er fyllt med ark i ulike størrelser...


Så det var syv mer eller mindre interessante ting om meg.... Nå sender jeg Awarden videre til syv andre bloggere som jeg alltid er innom! Ta en titt du også:)


LYKKE TIL:)




post signature

3 kommentarer:

  1. Tusen, Tusen takk, ellemell <3
    Så HYGGELIG av deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med awarden. Det er sunt å synge mye =)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for awarden, skjønne du! Jeg ble så glad! Klem!

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails