søndag 10. januar 2010

søndagskjole!:)


Søndags formiddag og en kjole ble laget. Jeg føler jeg har fått teken på denne typen kjole nå, selv om jeg stadig møter på nye utfordringer... Denne fikk en del skjønnhetsfeil.


Brukte dette stykket på toppstykket, som er retroblomster  fra S&S. I utgangspuntket hadde jeg tenkt hele kjolen i dette stoffet, men så at det kunne bli for mye av det gode!
Så nå ligger ferdigklippeet understykke klart til en ny kjole, kanskje med hvitt toppstykke?:) Søsterkjoler!


Kjolens bakdel har en knapp i topp, for at det skal være enkelt å få av og på.
Jeg liker godt treknapper!


Made by Hannee!



Ferdig!
Hvem skal få denne mon tro? :)

Nå har jeg rundstykkedeig til heving ved siden av vedovnen! Håper på store flotte rundstykker:)
Ha en fantastisk søndag...

3 kommentarer:

  1. Nydelig kjole! Superflinke du! K

    SvarSlett
  2. Denne var flott!
    Spennende å se hvordan søsterkjolen blir seendes ut!

    SvarSlett
  3. Fantastisk fine kjoler. Jeg bestiller herved
    to Made by Hanne-kjoler. En i str 1 1/2år og en i str ca 3 år.
    Jeg betaler selvsagt det de koster og lover å
    spre ut hvem som har sydd så superfine kjolene:-)
    Jeg trenger de til sommeren;-)

    (eller tar du ikke imot sånne bestillinger kanskje.....)

    Hilsen Monika L.V. ;-)

    SvarSlett

TAKK for at du legger igjen noen ord til meg:)

Related Posts with Thumbnails